Kiedy już wydrukujesz swoje ulotki, będziesz potrzebował miejsca, w którym będziesz mógł je umieścić! Sprawdź w przyszłym tygodniu część 2 tej serii, w której wyjaśnię, jak znaleźć miejsca, które pozwolą Ci rozprzestrzenić Twoje przesłanie w całej Kanadzie.
Jak obiecałem w zeszłotygodniowym wpisie na blogu, dziś porozmawiamy o tym, gdzie (i jak) umieścić ulotki i wizytówki. Aby ludzie przechodzący obok miejsc zrzutu ulotek (lub widząc swoją wizytówkę w dziesiątkach firm), aby nawet rozważyć odwiedzenie swojej strony internetowej
Ulotki są jedną z najczęściej wykonywanych
Ulotki są jedną z najczęściej wykonywanych elementów służących do promocji działalności danego przedsiębiorstwa. W ulotkach świetne jest to że można je personalizować pod swoją działalność, drukarnia ma do wyboru różne formaty i rodzaje papieru, można także dokonać wyboru odnośnie koloru tuszu, a także jego rodzaju. Co najważniejsze możemy stworzyć własny projekt takiej ulotki i za odpowiednią opłatą drukarnia wykona wybraną przez nas ich ilość, oczywiście jeżeli ilość ulotek jest równa, bądź przekracza minimalny próg ilościowy w danej drukarni.
Jeżeli mamy gotowy projekt to wystarczy wysłać go do drukarni i zlecić jej wydruk, wykona ona ulotki i nam je wyśle. Od tego czasu będziemy mogli cieszyć się własnymi spersonalizowanymi ulotkami, które możemy dołączać do naszych produktów, bądź rozdawać ludziom na przykład na ulicy.
ulotki 2
Nie każda drukarnia oferuje usługi druku ulotek, jednak jeżeli znajdziemy już interesującą nas ofertę wśród ogromnej ilości drukarni, dobrze by było zadbać o to aby ulotki przyciągały uwagę, a przy tym były czytelne. Jest to bardzo ważne, ponieważ ulotki mają służyć za promocję działalności i mają przyciągać do firmy klientów, a nie ich odpychać.
Ulotka powinna zawierać wyraźną nazwę firmy, telefon kontaktowy, a także inne środki komunikacji między firmą a klientem z których ona korzysta, na przykład email, czy telegram.
Ulotka powinna być estetycznie wykonana bez dużej ilości zbędnych elementów, które zakłócałyby odczyt najważniejszych informacji, które przyciągną do firmy nowych klientów.
A więc w skrócie, ulotka musi być stonowana i nie może zawierać nieistotnych elementów, najważniejsze są dane kontaktowe, nazwa firmy i krótki jej opis.
Drukarnia stała się centrum powielania informacji
Od setek lat sprzedawane są produkty i oferowane usługi. Wraz z nimi rozwijała się reklama zachęcająca do skorzystania z nich. Początkowo może miała formę słownego "zachęcania", jednak wynalezienie druku przeniosło ją na inny poziom.
Masowe rozpowszechnianie informacji reklamowych stało się możliwe między innymi dzięki pewnemu rzemieślnikowi o nazwisku Gutenberg. Wielu ludzi na pewno kojarzy go z podręczników historycznych, ponieważ postać ta umożliwiła masowy druk, dzięki wynalezieniu ruchomej czcionki.
Nowa specjalizacja stworzyła nowe miejsca pracy. Drukarnia stała się centrum powielania informacji i kopiowania ksiąg. Oprócz tego została wkrótce wykorzystywana do drukowania treści umożliwiających sprzedaż towarów i usług, czyli reklamy.
Najpowszechniejszą drukowaną formą reklamy są ulotki. Mały format, koncentracja najważniejszych treści sprawiają, że są one do dziś dzień bardzo popularne. Jest to również często pierwsza praca wielu ludzi. Jeśli nawet nie osobiście, na pewno znamy kogoś kto roznosił ulotki dla zarobku.